Zapomněli jste heslo?;
Vaříme dětem

Vaříme dětem

Dítě není malý dospělý. Organizmus dítěte se vyvíjí rychlým tempem, potřebuje mít neustále k dispozici kvalitní stavební látky a přiměřenou energii. Nejsou to pouze menší porce dospělého člověka. Důležitý je počet denních jídel, pravidelná doba jejich podávání, zachování přiměřených časových intervalů mezi jídly a vyváženost v množství a kvalitě. Celodenní stravu je potřebné rozložit do 3 hlavních a 2-3 doplňkových, menších dávek. Děti je třeba učit pravidelnému stravování už od dětství.

Zdravá vosí hnízda

Číst více
Zkuste letos oblíbené "úlky" jinak, zdravěji. recept je od naší lektorky, Mámy v kuchyni :)

Tvarohová štola

Číst více
Vánoční tvarohová štola je plná ořechů a sušeného ovoce. Marcipán vynecháme, ale úplně bez cukru se neobejdeme. Můžeme ji ale hodně odlehčit:)

Zdravé perníčky

Číst více
Zkuste náš zdravý recept :) Budete potřebovat 250 g hladce namleté žitné nebo špaldové mouky, 50 g másla,1 vejce + 1 na potření, 3 lžíce medu,2 lžíce mléka,1 lžičku prášku do pečiva, 1 lžičku kůry z citronu a špetku namletého hřebíčku a skořice.

Pomazánka z pečené mrkve

Číst více
Skvěle vyvážená svačinka obsahuje zeleninku, bílkoviny i sacharidy - a vůbec se nebojte ztráty vitamínů tepelnou úpravou mrkvičky :). Naopak se ještě zvýší a díky olivovému oleji vitamín A naše tělo ještě lépe zužitkuje!

Pečená dýně se sýrem a ořechy

Číst více
Na tuto luxusní podzimní večeři potřebujete půlku malé dýně Hokkaidó, hrst vlašských ořechů, balení sýra s plísní (niva, hermelín), olivový olej, sůl a pepř, čerstvé bylinky.

Luštěninový hamburger

Číst více
Burger bez masa? Proč ne? Chutná báječně, díky bylinkám velmi pikantně a ještě vyzkoušíte něco nového. Tak vzhůru do toho!

Lilkový dip

Číst více
Pomazánka nebo-li dip z pečeného lilku je báječná nejen na pečivo, k namáčení tortillek nebo libanonského chleba, ale i jako dip ke grilovaným masům. Odvažte se! :)

Jarní hrášková pomazánka

Číst více
Výborná, jednoduchá, zdravá - můžete ji namazat na pečivo nebo nabírat zeleninovými hranolky. Chutná báječně!

Valentýnské palačinky

Číst více
Den Sv. Valentýna může oslavit nějakou dobrotou i ten, kdo svátek zamilovaných běžně neslaví. Banánové palačinky s jahodovou polevou připravte pro své milované nebo jen pro sebe - vždyť láskou k sobě opravdová láska začíná :)

Zasloužíte si sladkou odměnu? :)

Číst více
Co takhle dnes zkusit ovocné fondue? Z čokolády s minimálně 80 % kakaa a kousků ovoce - zkuste ananas, mandarinku, kiwi, žlutý meloun, banán nebo pomeranč.

Snídaně, co má styl

Číst více
Uděláte si alespoň občas s prvním jídlem dne radost, prostě jen tak, protože se máte rádi?

Proč bychom si s jídlem nemohli hrát?

Číst více
A můžeme začít experimentovat s naší fantazií třeba hned při přípravě svačiny. Co třeba "obyčejný" chléb se sýrem, šunkou a zeleninou povýšit na luxusní špízky? Tvary jsou samozřejmě na vás:)

Plněný banán - a proč ne?

Číst více
...když ho naplníme ovocem, hustým řeckým jogurtem a posypeme oříšky?

Voňavé zdravé muffinky k snídani i na svačinu

Číst více
Jak se začít těšit na další všední den? Naplánovat si luxusní snídani! 😀. Kdo nestíhá, zabalí si s sebou povinně na svačinu😆. Vláčné, zdravé a zimními vůněmi vonící muffinky budou to pravé.

Zkuste připravit na předvánoční večírek vtipné pohoštění

Číst více
Stačí troška fantazie a z několika surovin vytvoříte vtipné pohoštění pro přátele. A víte co? Zapojte děti! Budete překvapeni, s jak úžasnými nápady přijdou :)

Nebeské čokoládové kuličky

Číst více
Zdravé čokoládové kuličky můžete ukoulet před Vánoci i s těmi nejmenšími dětmi. Určitě se společně pobavíte a hlavně si zamlsáte. Možná ani na Ježíška nepočkají:)

Perníkové sušenky

Číst více
Tyhle perníkové sušenky od Petra a Gabči z Honest Market jsou rychlé a potěší ty z vás, kteří pečou bezlepkově. Uzavřené v nádobě vydrží křehké až do Silvestra:)

Už žádné výčitky z čokolády!

Číst více
Jen se na ni musí chytře :) Poctivá, domácí, nejlepší je pouze ze 2-3 ingrediencí, podle varianty hořká - mléčná.

Tvarohový krém s ovocem na svačinku

Číst více
Děti by měly denně sníst 3-4 porce polotučného mléčného výrobku. Co stále vymýšlet, abyste se neopakovali? Tvarohový krém s ovocem určit budou milovat!

Domácí zmrzlina bez cukru a mléka

Číst více
Zdravá domácí zmrzlina bez mléka a cukru, pouze z 1 základu a v 5 variantách vám může významně zpříjemnit letní den...